📄REPORT⚽️⚽️⚽️⚽️
První zápas nové sezóny přivedl na Borek mužstvo SK Včelná a domácí po sestupu z 1.A třídy chtěli opět naskočit na vítěznou vlnu a připsat si první tři body.
DO KABIN ZA STAVU 2:0
Už od úvodu bylo vidět, že každé mužstvo se bude prezentovat jiným herním stylem. Ve 3.min přiklepl D. Hájek míč O. Vaníkovi a jeho střela jen těsně minula hostující branku. V 9.min si David Hájek vzal míč na půlce utekl všem a nekompromisní střelou pod břevno otevřel skóre 1:0. Hosté se pokoušeli o nakopávané balony, ale domácí obrana pracovala bezchybně. Až ve 23.min přišlo zaváhání u lajny a následně byl faulován hostující hráč ve vápně. PENALTA Nikolas Rotbauer si postavil míč na značku a měl možnost vyrovnat. Skvělým zákrokem se však předvedl domácí gólman Filip Moudrý a penaltu zneškodnil. Domácí se tlačili do šancí a druhý gól mohl přidat R. Horejš po přiťuknutí J. Houšky, ale parádním zákrokem se předvedl i gólman hostí Jan Žemlička a míč vyrazil na roh. Ve 45. min se D. Hájek prosadil u lajny a ve vápně našel naběhnutého Ondru Vaníka, který střelou k tyči zvýšil na 2:0.
DOMÁCÍ VYHRÁLI I DRUHÝ POLOČAS
Domácí vlétli do druhé půle, když M. Leština poslal krásný pas za obranu na R. Horejše, ten ač sice faulován postupoval sám na brankáře Žemličku, ale ani tentokrát na nej nevyzrál. V 52.min se hosté neúspěšně pokoušeli o ofsajdovou past čehož využil R. Horejš a předložil míč Ondrovi Vaníkovi, který dal svůj druhý gól a zvýšil už na 3:0. V 75.min se po rohu dostal k zakončení Nicolas Rotbauer a hlavou snížil na 3:1. Hosté se pak dostali ještě do několika zakončení, ale gól se jim vstřelit nepodařilo. Na druhé straně neproměnili své šance postupně O. Vaník, D. Hájek a A. Arnošt. Až v 89.min přišel rychlí brejk domácích po ose A. Arnošt, R. Kostík a David Hájek, kdy posledně jmenovaný zakončil svůj únik přesnou střelou k tyči 4:1.
Domácí se tak mohou radovat ze zisku tří bodů.
FK Borek oléé
OHLASY:
Radek Horejš (FK Borek)
Na Borku přes léto došlo k přestavbě kádru a doznal značného omlazení. Je ještě příliš brzo na nějaké hodnocení, ale mladíci co přišli z dorostu postupně ukazují, že bude na čem stavět. Snad nám vydrží zdraví a budeme pokračovat dobrých výsledcích.


Implementation of Sustainable construction practices, the CPD program at the College of Contract Management offers essential methods, tools, and skills. This program focuses on building in a way that minimizes pollution and environmental destruction, making sure that projects follow the law and make a commitment to preserving natural resources.
what is a quantity surveyor? This post gives an in-depth look into the role, and it's clear that a QS is vital to managing costs and contracts. If you're interested, the College of Contract Management offers great educational opportunities.
The method of projects undertaken, and age group are some of the variables that affect the average salary uk. Pay varies greatly and is based on the number of hours worked. to perform better, have better opportunities, and learn more in fact necessary to do better work. An education portal's main advantage. The greatest learning portal is offered by UNICCM.
The Asbestos Awareness course offered by the College of Contract Management is an invaluable resource for estate and facilities managers. It covers everything from identifying asbestos-containing materials to understanding the best practices for safe handling and removal. Asbestos risks are a serious concern in building management, and this course prepares professionals to act swiftly and responsibly. Ensure the safety of your properties and personnel by taking this essential training program.
Process of applying for elcas and getting the benefits of the program as former or current Armed Forces member in the UK is easy with this guide by the UNICCM. The program opens opportunities for careers that awaits outside the UK Ministry of Defence, making the transition of going back to a civilian easier for the Armed Forces who wish to retire their journey in the military. Visit the steps on how to get this lifelong benefit at the article by the UNICCM.